גיבוש משפחתי – לטייל בארץ עם מיצובישי אאוטלנדר

בשביל הילדים הוא שמחה והתרגשות, ובשביל ההורים הוא מצריך חישוב מסלול מחדש בכל הנוגע לתעסוקת הילדים. נכון מדובר על הקיץ, המביא עמו חופשה ארוכה מבתי הספר של הילדים, מה שגורם לנו, ההורים לצאת להרבה בילויים משפחתיים.

זה הזמן לאסוף את כל המשפחה, להכניס את כולם למיצובישי אאוטלנדר המשפחתית החדשה שלכם, ולנסוע לחקור את מקורות המים הטבעיים שמדינתנו יכולה להציע.

לשם כך, קבלו 3 מעיינות מומלצים למשפחות:

  • מחירון יד 2
  • צפון – מעין עין ליאור, יער ביריה – מעיין זה ממוקם באחד האזורים הצפוניים ביותר בארץ – בסמוך לעיר צפת. כך שאם אינכם מתגוררים באזור זה, מתוכננת עבורכם נסיעה ארוכה. כאן מיצובישי אאוטלנדר נכנסת לתמונה: האאוטלנדר מאובזרת היטב במערכות מולטימדיה ואינטרנט מתקדמות דוברות עברית, ובנויה בצורה מרווחת במיוחד. מה שנחשב מושלם לנסיעות ארוכות עם ילדים. כאשר תגיעו למעיין תמצאו בריכה גדולה מלבנית, בעלי מים צלולים ופינות ישיבה מוצלות סביב. ההליכה למעיין לא ארוכה, וכן כוללת עלייה קצרה במדרגות.
  • ירשולים – מעין עין לבן –  שתי בריכות טבעיות רחבות ידיים ומזמינות, הנחשבות לאחד המקומות הפופלריים ביותר בירושלים. ניתן לערוך פיקניק באזור הפסטרולי, לצד המים הצלולים, וכמובן – לטבול ולשכשך בהם. נסיעה במיצובישי אאוטלנדר תקל עליכם רבות את העליות בדרך לירושלים, באמצעות מנוע הדיזל החזק ותיבת ההיולכים האוטומטית. כאשר תגיעו לעיר הבירה, סעו עד לשכונת קרית מנחם, ומשם תראו את השלטים המצביעים על כיוונו של המעין.

 

  • דרום –מעין בריכת הבשור – בריכה טבעית גדולה וקסומה, אשר כוללת מסביבה תפאורה יפייפיה של צמחיה טבעית המספקת צל רב. המים בבריכה נקווים באפיק נחל הבשור המוכר, ומספקים בילוי רטוב ומרענן בחיק הטבע. על מנת להגיע למקום, סעו באאוטלנדר לכיוון אשקלון, משם לצומת גילת, לצומת צאלים, שם תפנו ימינה לכביש 222 ועקבו אחר השילוט המתאים. מיצובשי אאטלנדר תהפך לכם את הנסיעה לאזור הערבה, הידוע בכבישים צרים ומסוכנים, להרבה יותר בטיחותית. זאת בעקבות שלטת הפלדה החזקה, שבע כריות האוויר, ומערכות נוספות כמו בקרת שיוט, התרעה על מעבר נתיב, הגבלת מהירות נסיעה ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *