6 דרכים להוזיל טיסות לאמסטרדם מישראל

הולנד מציעה מבחר רחב של אטרקציות, לכל גיל ולכל העדפה. עבור מי שמחפשים דיל משתלם ורוצים לעלות על טיסה במחיר ידידותי – יש לנו כמה רעיונות

בשונה מיעדים שמתאימים רק לסוג אחד של מטיילים, הולנד ידועה כמדינה שמתאימה לכל העדפה. היא כוללת נקודות עניין מרתקות למטיילים צעירים, למשפחות עם ילדים וגם לבני גיל הזהב שמעוניינים בטיול שידידותי עבורם. תוכלו למצוא בה מועדונים תוססים, מסעדות טעימות, מוזיאונים מופלאים ופארקים רחבי ידיים, והעיר שמרכזת את כל אלה במקום אחד היא כמובן אמסטרדם. 

למרבה הצער ובשל הפופולאריות שלה, אמסטרדם היא גם עיר שרחוקה מלהיות זולה. מטיילים מוכנים להיפרד מסכומי הכסף הנדרשים כדי לבקר בה, ובכל זאת איש לא יוותר על הזדמנות לשלם פחות. בסעיפים הבאים נתמקד בדרכים להוזיל טיסות לאמסטרדם, עם כמה טיפים שיעזרו גם לכם לטוס בסכום מופחת:

  1. הזמנה מראש – אם יש לכם אפשרות, ותרו על הספונטניות והשתדלו לתכנן מוקדם כדי לתפוס את המושבים המוזלים.
  2. סינון מועדים – מטבע הדברים, טיסות בחג או בסוף שבוע יהיו יקרות מאשר טיסות בימי חול. בחירה במועדים הפחות "אטרקטיביים" תאפשר לכם לשלם פחות ולהתמודד עם תורים מקוצרים בשדה התעופה לשני הכיוונים.
  3. חיפוש מדויק – קל להתבלבל עם מבחר האתרים והחברות, וכתוצאה מכך גם לשלם יותר. בחרו באתרים שמרכזים דילים משתלמים, ובדקו מה הם מציעים לפני שתמשיכו הלאה. מטיילים ישראלים יכולים לגלוש אל שופרסל טרוול, כדי למצוא טיסות לאמסטרדם ולשלל מדינות נוספות במחירים שווים. 
  4. קריאת כלל הסעיפים – ודאו שהמחיר המוצע כולל את כל מה שאתם זקוקים לו, כמו למשל כבודה בגודל הנדרש, כדי להימנע מהפתעות שעלולות להקפיץ אל המחיר הסופי.
  5. אריזה קלה – מזוודה יכולה להתברר לא רק כתוספת משקל אלא גם כתוספת מחיר. אם אינכם זקוקים ליותר מטרולי, השתדלו לארוז מעט.
  6. בדיקת הנחות לחברי מועדון – מועדוני חברים שונים מציעים לעתים הנחות משתלמות, שחלקן תקפות גם בטיסות. חברי מועדון שופרסל למשל, יכולים להזמין טיסה דרך שופרסל טרוול ולקבל קאשבק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *