לפני שיוצאים לשטח: אלו החנויות שחובה להכיר בדרך לקמפינג הבא

מחנאות

חגי תשרי הם הזדמנות מעולה לצאת לטייל, ואם אתם רוצים לקנות אוהל, צידניות, שולחן פיקניק מתקפל, פנס ראש או כל פריט אחר לטיולי שטח – מצאנו את החנויות שתרצו לעבור בהן

אחרי תקופה ארוכה במהלכה בילינו בבית יותר מהרגיל, מציעה תקופת החגים הקרבה הזדמנות מצוינת לצאת אל חיק הטבע. בלי להתקהל במתחמים סגורים, ומול הנופים המרהיבים שארץ ישראל התברכה בהם. אלא שכדי שתוכלו ליהנות באמת מהטיול הקרוב שלכם, צריך להצטייד ברשימה ארוכה של חפצים. כאלה שיעזרו לנו להעביר את הזמן בנעימים, ושיהיו שמישים במקרה שבו נהיה רחוקים ממרכזי קניות או חנויות בשטח. איפה אפשר להיערך עם אוהלים, שקי שינה, נעלי ספורט איכותיות, צידניות וכדומה?

המלונות מלאים? הגיע הזמן לצאת לטבע
  1. דקטלון – אי אפשר לתכנן טיול בלי לעבור באחד מסניפי דקטלון, שמציעים את כל מה שנחוץ לטיולי מחנאות במקום אחד. רשת ציוד הספורט שהשתלטה על העולם פתחה מספר סניפים גם אצלנו, ואם אין לכם זמן מיותר לבזבז – זו הכתובת שתרצו לפנות אליה. רוצים לטייל בחוץ אבל להיערך לטיול מהבית? באתר של דקטלון תוכלו לבצע את ההזמנה שתגיע עד אליכם.
  1. למטייל – ברשת למטייל תמצאו מגוון פריטים המתאימים לטיולי קמפינג. החל מפריטים גדולים כמו אוהלים וגריל גז, ועד לפריטים הקטנים שכל אחד צריך כמו שקיות שתייה, צידניות וכדומה. 
  1. ריקושט – גם ריקושט הם שם דבר בעולם הטיולים והמחנאות, כך שתרצו לבקר בסניפים שלהם בשלבי ההתארגנות לטיול הבא. בין אם מדובר בטיול משפחתי, טיול עם בני הזוג או טיול לקראת גיוס. 
  1. שופרסל – למרות שרובנו מורגלים לקנות בשופרסל בעיקר מוצרי מזון, אתר הרשת מפתיע עם קטגוריית קמפינג שלמה הכוללת מוצרים שניתן להזמין עד הבית. אוהל פתיחה מהירה, כיסאות קמפינג, עגלת קמפינג ואפילו מכונת אספרסו ניידת. המחירים ידידותיים במיוחד וכדאי לבקר.
  1. איש שטח – חנות אינטרנטית המוכרת מגוון פריטים בהם ציוד לרכב שטח, ציוד לינת שטח, ציוד לצורך בישול בשטח וציוד נלווה כמו קרחום עבור צידניות, חגורות כסף, מקלות הליכה וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *