התנהלות חכמה עם כסף בחו"ל

כסף בחו"ל

כסף בחו"ל הכי כדאי להוציא עם כרטיסי אשראי בינלאומיים.

קראתם נכון, כסף בחו"ל הכי כדאי להוציא עם כרטיסי אשראי בינלאומיים. נכון, על מזומן זמין או על פירעון של טראוולים (Travel Checks) אין ריבית ואין עמלה כמו בכרטיס אשראי, אבל אם נספר לכם שבתמורה להוצאות הנשך שבכרטיסי אשראי תקבלו הטבות בחינם, האם תשנו את דעתכם? כך בדיוק עובדת התנהלות עם כסף בחו"ל על בסיס כרטיס אשראי. כאשר אנשים מבינים שמגיעה להם הטבה בחינם בעקבות השימוש שהם מבצעים עם כרטיס האשראי אזי שהם מעדיפים לייעל יותר את השימוש.

כרטיס אשראי צובר טיסות

בדרך כלל, זהו כרטיס אשראי שנקרא "צובר מיילים" (מלשון Miles וק"מ), אולם בשונה מהעבר, שזה כל מה שהוא צבר, כיום הוא גם צובר קניות שתעשו בחו"ל במקומות מסוימים, מה שמקצר מאד את הדרך לקבלת הטבות בכרטיס האשראי, כמו טיסות ומתנות במחירים מוזלים. לכל כרטיס אשראי חו"ל ישנם הטבות מסוימות אשר ניתנות לאלו המחזיקים באותו כרטיס, בשונה מאלו המגיעים לחו"ל עם כסף מזומן.

בכרטיס אשראי מומלץ להשתמש בחוכמה ולא באופן תדיר

לא בכל מקום שתקנו בו עם כרטיס האשראי הקנייה תוכר כהטבה לעתיד. לכן, טוב תעשו אם את הקניות הקטנות שלכם תמשיכו לעשות במזומן שטרות כפי שתכננתם. אתם מתכוונים לקנות ברשת בוטיק ידועה, הרשומה בכרטיס האשראי? אז, ניתן לשקול בחיוב התנהלות עם כסף בחו"ל על בסיס כרטיס אשראי, על מנת שזה יזכה אתכם בהטבות אשראי עתידיות עקב קנייה זו.

מה עושים כדי למנוע או למזער נזקים של גניבות?

יש לעשות ביטוח המכסה כסף בחו"ל, אדם אשר טס לחו"ל עם סכום כספי גדול ואינו מבטח זאת עלול להוביל את עצמו לידי מצב של אובדן כספי רב. יש מעט מאד מסלולים כאלה בפועל, ואם הם ניתנים – הם מוצעים רק במדינות שמראש לא מומלץ לנסוע אליהן בשל שודים, גניבות ורף אלימות גבוה ברחובות. בדרך כלל מדובר בפגישות עסקים המחייבות אתכם להגיע לשם, ואז ניתן לבטח גם כסף בחו"ל. ביעדים המוגדרים רגיל לא בטוח שניתן לעשות ביטוח כזה, אך הוא עשוי להיות נגיש במחירים יקרים מן הרגיל בהשוואה לביטוחים כמו אלו הרפואיים או אלו הכוללים בחובם הטסה ארצה בחירום.

עצות לפני נסיעה או קניות בחו"ל

לפני ההמרה, חשבו באמצעות מחשבון מטח את שערי המטבעות היציגים, והמירו מתי שהמטבע של מדינת היעד בשפל או מתי שהשקל במגמת עלייה. זהה יניב לכם מקסימום תמורה ממינימום הוצאה. בנוסף, הרבו להשוות מחירים. רוב מדינות העולם אינן מכילות משק מרוכז כמו בישראל אלא משק שבהחלט יש בו פערי מחירים, כולל מחירי משיכת כספים בכספומטים של הבנקים. בנוסף, הקפידו לפנות רק לספקים אמינים אשר הומלצו לכם או אשר הייתם לקוחות שלהם בעבר, וכך תימנעו מהרפתקאות מיותרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *