ביטוח לחו"ל בהתאמה אישית לנוסע ניתן לרכוש באתר ישראכרט חו"ל

אתר ישראכרט חו"ל

אם גם אתה מעוניין לנסוע לחו"ל, מאד מומלץ שלא תעשה צעדים בכיוון לפני שבחרת ביטוח לחו"ל.

כיום, ההבדל בין אירופה לארה"ב/אוסטרליה/קנדה לבין מה שקראנו לו פעם "העולם השלישי" הוא הבדל דק מאד. מחלות קשות מתפרצות בכל מקום, נושא הבריאות העולמית הוזנח חדשות לבקרים, ולכן מי שנוסע חייב לנסוע עם ביטוח ביד, שכולל מענה על כל צורך רפואי של המבוטח, מתשלום על טיפולים ועד ערובה לקבלת הטיפול הטוב ביותר האפשרי. אתר ישראכרט חו"ל מאפשר לאנשים הרוצים לטוס, לרכוש ביטוח אשר יעניק להם חסות והגנה נגד כל מצב של פגיעה, הטעות הגדולה ביותר שקיימת היא לטוס לחו"ל ללא ביטוח משום שאף אדם אינו יכול לתכנן ולדעת מה יכול להתרחש במהלך אותה נסיעה וטיול.

מחלות נדירות הן לא תסריט מדע בדיוני

והן לא יתפרצו בהכרח רק בהודו, קובה או דרום אמריקה. הן עשויות להכות בכל מקום בעולם, גם אם זה מקום המזוהה יותר מכל עם "העולם הראשון". לכן, לא רק שחשוב להתחסן מפני מחלות כאלה אם אתם יודעים על קיומן באזור, חשוב להבטיח כי בביטוח לחו"ל יהיה כתוב באותיות של קידוש לבנה כי במקרה שנדבקת במחלה כזו הוא יעשה את המקסימום לפנותך לטיפול הרפואי הטוב והנחשב ביותר האפשרי, ואם אין כזה באזור, הביטוח יכלול הטסה לטיפול בישראל. אתר ישראכרט חו"ל מעניק ביטוח לחו"ל הכולל כסות והגנה גם במקרים של מחלות מכל סוג, אדם שאיננו מבוטח אינו יכול לדעת למי לפנות וכיצד להתנהל במידה והתפשטה עליו מחלה מסוימת עקב הנסיעה לאחת ממדינות העולם, אך כאשר האדם מבוטח אז הוא תמיד נמצא תחת מעקב שעוזר לו לצאת מן המצב שאליו נקלע.

פציעות, התקפות בהן סיכנת את חייך

לא תוכל לדעת אף פעם לאיזו הפגנה פוליטית או חברתית תיקלע, או אם תיפול קרבן לשוד אלים או מעשה אלים אישי ללא סיבה. האירועים הללו עשויים להסתיים בפציעתך, ואולי אף חמור מכך. לכן, חשוב מאד כי בבחירת ביטוח לחו"ל יהיה כיסוי מלא מפני פציעות, כולל פינוי לבתי חולים או הטסה ארצה.

פציעות בתאונות דרכים

עוד סעיף, שחשוב להתייחס אליו בביטוח לחו"ל הוא פציעות בתאונות דרכים. ביטוח לחו"ל ערב גם לכך, ומספק את המענה הנדרש אם נפצעת בתאונה. אם אתה שוכר רכב, כמובן שהביטוח מראש יתייקר. לא כל חברת ביטוח תסכים לבטח אותך אם החלטת לשכור וספה או אופנוע אמתי, או כל דו גלגלי אחר.

מדוע בחו"ל הביטוח יותר אקוטי מאשר בישראל?

משום שבישראל יש לכם הסדרים כמו קופות חולים ובתי חולים. בחו"ל עד שתעברו את מפתן הסף של המוסדות הללו, או עד שתזמינו רופא, עלול לקחת זמן ולא מעט ביורוקרטיה סביבכם. גם אתם עלולים להגיע למצב שהרופא יגבה מכם המון כסף על הטיפול שנתן. היות ואתם פרטים חסרי זכויות רפואיות מוסדיות, הביטוח מעניק לכם אותן "דרך החלון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *