הכי משתלם לטוס באמצעות נקודות טיסה

נקודות טיסה

בין אם אתם טסים הרבה לחו"ל ובין אם לא, אין סיכוי שלא שמעתם על נקודות טיסה.

מהן נקודות טיסה?

נקודות טיסה הן נקודות אשר ניתן לצבור אותן במהלך הזמן באמצעות טיסות שונות, ובכך לזכות בהטבות ואפילו בכרטיסי טיסה ללא תשלום. נקודות טיסה לרוב הינן חלק מתוך מועדון הנוסע המתמיד של חברות התעופה השונות. כלומר, יש להיות חברים במועדון הנוסע המתמיד, ובכך ניתן יהיה לצבור נקודות טיסה.

צבירת נקודות גם בקניות היומיומיות שלנו

לאחרונה חברות התעופה החלו לבצע שיתופי פעולה גם גופים מסחריים שונים. הכוונה היא, שיהיה ניתן לצבור נקודות טיסה לא רק באמצעות טיסות דרך חברת התעופה בה אתם חברים אלא גם מרכישות שונות של חנויות ורשתות שונות הכלולות במבצע. במילים אחרות – הקניות שלכם יכולות להפוך לטיסות.

אז איך עושים זאת?

נקודות טיסה הן דרך משתלמת במיוחד לטוס ולטייל בעולם בעלות נמוכה במיוחד. על מנת להיות חברים במועדון זה ולצבור בעצמכם נקודות טיסה, כל שעליכם לעשות הוא להכנס לאתר של חברת התעופה בה אתם מעוניינים להיות חברים, להרשם באתר בעלות דמי מינוי חד פעמיים, וזהו – אתם בפנים.

אין ספק מהפכת השמים הפתוחים והוזלת הטיסות השונות, תרמו מאוד לבעלי חברי מועדון הנוסע המתמיד בכל הנוגע לצבירת הנקודות שלהם. כעת, ניתן לטוס למקומות רבים בעלות זולה במיוחד, וגם להרוויח מכל העניין הזה נקודות טיסה רבות.

איך התחיל טרנד נקודות טיסה?

טרנד נקודות טיסה הינו קיים כבר שנים רבות, והחל את צעדיו בתוך חברת התעופה האמריקאית "אמריקן איירליינס". מאז, חברות תעופה רבות ראו את הפוטנציאל הקיים במועדון זה, והטמיעו אותו גם אצלן. כך, נוצר מצב שבו שני הצדדים מרוויחים. מצד אחד, הלקוח זוכה להטבות רבות, הנחות, ומתנות באמצעות צבירת נקודות הטיסה. מצד שני, חברות התעופה זוכות בלקוחות נאמנים אשר ממשיכים לטוס עם אותה חברה, כי הדבר משתלם להם במיוחד.

איך תהליך צבירת הנקודות עובד?

לאחר שהבנו את כל היתרונות של נקודות טיסה ונרשמנו למועדון כעת נשאר לנו רק להשתמש בכרטיס האשראי. למעשה כל פעם שנשתמש בכרטיס בין אם לטיולים, טיסות או קניות רגילות בסופר אנו נצבור נקודות. לאחר שצברנו מספיק נקודות אנו יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה או להתקשר למוקד הטלפונים ולהזמין לנו טיסה ליעד שאנו מעוניינים בו. אם במידה ולא צברנו מספיק נקודות לטיסה וכל לרכוש כרטיס טיסה במחיר מוזל או שנבחר לשדרג את המקום שלנו בטיסה לאחת ממחלקות היוקרה בחברה.

לסיכום, ניתן לומר כי אם בעבר מועדון הנוסע המתמיד שויך רק לעשירים או אנשי עסקים, הרי שכיום, כל אחד יכול לקחת חלק במועדון, ולהיות שייך למועדון אקסקלוסיבי ושווה במיוחד הדואג לפנק את חבריו מידי טיסה וטיסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *