מתי הוקמה שכונת המגורים באכזיב?

אכזיב

כל מי שמתגורר במרכז שוכח שיש חיים גם מחוץ לתל אביב ולא רק שהם זולים יותר, הם גם איכותיים יותר.

יש כמה חברות בנייה שהבינו שאכזיב היא סוג של פנינה וכדאי לבנות שם שכונת מגורים. אחת מהחברות האלו היא אלקטרה.

מה היא שכונת המגורים שהקימה חברת אלקטרה באכזיב?

מדובר על שכונת מגורים חדשה הממוקמת על רצועת חוף מצפון לנהריה אשר מציעה הזמנות נדירה של חיים על חוף הים, עם אופק כחול שנראה באופן ברור מכל חלון של הבית. כמו כן,

שקיעה בחוף אכזיב

השקיעות הופעות להיות הנוף היום יומי שלכם יחד עם רעש הגלים בהישג יד. השכונה הוקמה סמוך לחוף אכזיב כך שיש גישה ישירה לים ולחוף. זוהי שכונה שמושכת אוהבי ים מכל רחבי הארץ ועתידה להפוך למרכזה של קהילה איכותית בצפון הארץ. לא סתם היא קיבלה את

שמה: "פנינת הגליל המערבי". השכונה כוללת בנייני מגורים בני חמש עד תשע קומות עם מגוון דירות של ארבע וחמישה חדרים, דירות פנטהאוז ודירות גן. הדירות כולן מרווחות, באיכות בנייה גבוהה, עם מפרט מפואר ומגוון והכי חשוב: מרפסות ענק שפונות אל היום.

מה יש לאיזור להציע לתושבים?

היתרון של המגורים בשכונה החדשה באכזיב הוא שהם גרים באיזור ירוק ושקט מול הים אבל קרובים לעורקי תחבורה מרכזיים כמו כביש ארבע, כביש עוקף הקריות וכביש שמנים ותשע המוביל לכיוון הגליל העליון וצפת. בשנים הקרובות, כאשר יושלם הליך הבנייה של כביש שש לכיוון צפון יהיה אפשר לחבר את שכונת המגורים באכזיב לנסיעה למרכז הארץ ללא רמזורים ואז יהיה ניתן לעבוד בקלות בתל אביב ולגור באכזיב.

מי זו חברת אלקטרה ולמה כדאי לסמוך עליה?

אלקטרה היא חלק מקבוצת אלקטרה בע"מ – אחת הקבוצות הרציניות והותיקות ביותר בישראל. מדובר על קבוצת חברות בעלות שיתוף פעולה מצוין אשר מאפשר לקבל מעטפת מושלמת לתהליך החל משלב הרכישה של הקרקע ועד לשלבי הבנייה המתקדמים ומסירת הנכס לרוכש. כאשר נכנסים לחוזה עם אלקטרה אפשר להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את בית החלומות שלכם. אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *