ביטוח חו״ל – לטייל בחכמה

מטוס עם שקיעה

ביטוח חו״ל הופך בשנים האחרונות לחשוב יותר ויותר. אם בעבר הסכמנו לוותר על הביטחון שביטוח חו״ל נותן לנו בעת השהייה בארצות שונות ומגוונות

היום, בעקבות איומי הטרור הבלתי פוסקים ואסונות הטבע הפוקדים מטיילים רבים בעולם ביטוח לחו״ל הפך לדבר שגרתי. ביטוחים למדינות ברחבי העולם מהווים את האופציה לטפל או לחלץ מטייל שנקלע לצרה במדינות העולם וזקוק לעזרה מידית. בדרך כלל עזרה זו אינה מחויבת בתשלום או שהמטייל נדרש לדמי השתתפות מינימליים.

הסיבה העיקרית לחשיבות הרבה של ביטוח חו״ל בימים אלה היא העלייה של פעילות הטרור ברחבי העולם.

אם בעבר פעולות טרור היו מאוד נדירות וכמעט שלא היינו נתקלים בכאלה מחוץ למחוזות מדינת ישראל כיום המצב השתנה. פעולות טרור רבות מתרחשות כמעט בכל מדינה בעולם, ובעיקר במדינות שבעבר נחשבו לבטוחות ונוחות, כמו גרמניה, אנגליה או צרפת. המטיילים הישראלים שמגיעים למדינות כאלה כבר לא מקלים ראש כבעבר ורוכשים ביטוח לחו״ל. רכישת ביטוח שכזה מאפשרת למטיילים גם במדינות אלה להרגיש כי יש גב מאחוריהם ואם חלילה קורה אסון כלשהו, יש למי לפנות ועם מי להתייעץ.

 

סיבה נוספת שהעלתה את מספר רוכשי הביטוחים לחו״ל היא הנגישות והזמינות של טיולים לחו״ל כיום. טיול לחו״ל נחשב כיום כחלק אינטגרלי בהווי השנתי של כמעט כל משפחה בישראל. טיולים לחו״ל הפכו למעין סטנדרט של בילוי שהמשפחה הישראלית הממוצעת עושה בדרך כלל מדי שנה. עקב כך, עולה הביקוש לרכישת ביטוח חו״ל. הורים מעדיפים לבטח את כלל המשפחה ולא לקחת סיכונים, שמא במדינות שמחוץ לארץ הילד יחלה או יחוש ברע והם אלה שיאלצו לשאת בכלל הוצאות הטיפול במדינה זרה.

 

ביטוח לחו״ל נעשה היום על ידי חברות ביטוח רבות ומחירו אינו יקר. מחירים הביטוחים לחו״ל נעים בין עשרות סנטים לביטוח הזול ביותר, ועד לדולרים בודדים לביטוח אקסטרים הטומן בחובו התחייבויות לעמוד לצד המטייל בכל פעילות בה הוא ייקלע לצרה.

 

ביטוח לחו״ל הינה הדרך הנכונה לטייל בעולם, ובמידה ונתקלתם בבעיה כלשהי תדעו תמיד כי יש מישהו שידאג ויסייע לכם לפתור את המצב המסובך במדינה זרה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *