משיכת כסף בחו"ל מתבצעת בנקל באמצעות הכרטיס האטרקטיבי שלנו

משיכת כסף, בנקט

אתם, כילדיהם של דור הבייבי-בומ'ז אולי יודעים זאת היטב, אבל הוריכם ודאי בקושי מכירים בעובדה שניתן לטוס לחו"ל בלי להביא מזומן מדויק, אלא על בסיס כרטיס אשראי באמצעותו ניתן להוציא כסף

.

לא היינו ממליצים לכם לתכנן את הטיול רק על פי אסטרטגיה זו, כי בנקים מסוימים עלולים לגבות מכם עמלות בלתי סבירות, אבל הידיעה שהאפשרות קיימת לפחות אינה מדירה שנינה ממתכנני הטיול כמו בעבר, וכך, גם אם לא הבאתם כסף מדויק, ניתן להשלימו בקלות. יחד עם זאת, אנחנו בטוחים כי ההורים שלכם מכירים היטב את הסדר "הנוסע המתמיד" של אל על, אז כאן אנחנו מעוניינים לחדש משהו גם לכם: אתם יכולים להגיע למעמד של נוסעי הנוסע המתמיד, ולטוס בחינם או בהנחה, על סמך קניות פשוטות ורגילות בחנויות בכרטיס אשראי!

אלו פעולות ניתן לבצע עם כרטיס המועדון שלנו?

  • משיכת כסף בחו"ל מכספומטים.
  • עריכת קניות בחו"ל במסעדות ובחנויות.
  • צבירת נקודות באמצעות הקניות הללו.
  • תרגום הנקודות לטיסות במקום לחופשות ומוצרי צריכה.

כך, בכרטיס אחד אתם גם מחזיקים באפשרות לבצע משיכת כסף בחו"ל, וגם יודעים שהקניות שלכם תתורגמנה לטיסות ולא למוצרי צריכה. זהו כרטיס אשר, למעשה, לוקח בחשבון כל דבר שקניתם, ולא רק נסיעות כפי שהיה במועדונים מקבילים שסיפקו טיסות בחינם או בהנחה. ההטבה האמתית כאן היא שלא מדובר בשווי הכספי האמתי של המוצרים שקניתם, אלא בתמחור הנקודות שלנו, שכמעט תמיד יוצא נמוך יותר ממחיר הכרטיס המקורי, כלומר אתם מרוויחים כרטיס יקר מסך כל הקניות שלכם בפועל!

כיצד מממשים הטבות שצברנו בכרטיס?

אפשרות ראשונה היא לעמוד עמנו בקשר, לצפות בדפי החיוב שלכם ולבדוק מהן הנקודות שלכם ומה תוכלו לקנות באמצעותן. אפשרות שניה היא להמתין לטלפון מאתנו, בו אנו נסקור עבורכם מהן הנקודות שלכם ואלו כרטיסי טיסה תוכלו לקנות באמצעותן. אם תקפידו לא רק לבצע משיכת כסף בחו"ל אלא גם ממש לקנות בכרטיס תצברו נקודות רבות בתוך זמן מועט יחסית. למעשה, היינו ממליצים לכם לדחות משיכת כסף בחו"ל, ולבצע קניות באמצעות הכרטיס, אלא אם מדובר בשירות או מוצר עליהם ניתן לשלם רק במזומן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *