ביטוח לחו״ל – הפריט החשוב ביותר במזוודה

חו״ל

ביטוח לחו״ל הינו נושא שלעיתים קרובות זוכה להתעלמות בקרב הנוסעים למדינות שונות.

חלק לא קטן מהטסים לחו״ל מעדיפים להוריד עלויות כספיות מהחופשה המיועדת שלהם, ולכן בהרבה מקרים מוותרים על ביטוח לחו״ל. התעלמות מנושא הביטוחים הינה טעות מרה ורבים שחוו תאונות כלשהן בחו״ל מעידים על הצורך המידי לעזרה ולפינוי שהיו צריכים בשעת המצוקה. ביטוח לחו״ל אינו דבר מותרות בדרך אל הטיול המושלם. ראוי ונבין כי ביטוח לחו״ל עשוי לסייע לנו רבות בשעת מצוקה ואף עשוי במקרים מסוימים להציל את חיינו. ביטוח לחו"ל הוא ביטוח עם חשיבות רבה, הללו אשר טסים לחו"ל ואינם מבטחים את עצמם בביטוח זה מעמידים את עצמם בפני סכנה בכך שאם חלילה תתקיים סכנה מכל סוג אזי עדיף להיות מכוסים נגד כל אותם נזקים ונגד הסכומים שעלולים להוציא בעקבות הנק שנגרם.

 

ביטוח לחו"ל- חובה בכל טיול וטיסה

 

ביטוח לחו״ל מהווה הוצאה כספית שנעה בין דולר למספר דולרים בודדים לכל יום. ספקטרום המחירים הנוגע לתחום ההוצאות מותאם לסוג הטיול אותו אתה בוחר לעשות. הטיול הסטנדרטי ביעד מבוקש ולא מסוכן, ללא פעילויות אקסטרים כלשהן ידרוש את מחיר הביטוח הנמוך ביותר. לעומת זאת, טיול למקומות מרוחקים הכולל פעילויות מסוכנות ומאתגרות יגרור מחיר גבוה מאוד יחסית לכל יום.

 

חשוב במיוחד לשמור על ילדינו ולבטח אותם בנסיעותיהם לחו״ל. כולנו מודעים לתופעה של צעירי המדינה המעוניינים לנסוע ולתור את העולם לאחר שירותם הצבאי. לרוב, צעירים אלה מסיימים שירות צבאי מאתגר ומבגר ולכן בטוחים כי אינם זקוקים לביטוח כלשהו וידעו להסתדר בעצמם. לכן, ראוי כי הוריהם של ילדים אלה ילמדו על נושא הביטוח לחו״ל וידאגו להעביר לילדיהם את הסכנה שבטיול כזה ואת הצורך הקריטי בביטוחים מסוג אלה.

 

חשיבות בדיקת החוזה של הביטוח לחו"ל

 

חשוב לציין כי יש לבדוק ולקרוא את האותיות הקטנות בחוזי הביטוחים לחו״ל. ישנם לא מעט אנשים אשר חתמו על ביטוחים לחו״ל אשר לא התאימו למבוקשם. כך, בשעת מצוקה ביטוח לא נכון עלול לגרור עלויות כספיות נרחבות או אי מתן סיוע רפואי במקום אליו נקלעת. חכן יש צורך לבדוק מראש את כל אשר כלול באותו ביטוח, ולראות שאכן הביטוח מכסה נגד נזקים ונגד עלויות כספיות שעלולים להוציא בגין אותם נזקים.

 

לסיכום, תחום הביטוחים לחו״ל הינו תחום שצריך להעמיק ולהבין בו. אמנם ישנן חברות רבות שמבטחות את הנוסעים לחו״ל אך ראוי לבדוק ולהבין מהם בדיוק התנאים לביטוח אותו אנו מבצעים. תנאי השתתפות כספיים או אי הגעה למקומות מסוימים במדינת היעד יכולים להוות גורם משמעותי לאי הסכמה על ביטוח אחד לעומת אחר. אז אם אתם מתכננים נסיעה לחו״ל בקרוב תנו דגש על הביטוח בו תשתמשו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *