הנוסע המתמיד – מועדון ששווה להיות בו

הנוסע המתמיד

כיום ניתן לראות ריבוי גדול במיוחד במספר הטיסות לחוץ לארץ.

אין מה לעשות – ישראלים אוהבים לטוס. והרבה. לאחרונה ניתן לראות כי תרבות התיירות בישראל עברה מתיירות פנים לתיירות חוץ, וכי ישראלים רבים פוקדים את נתבג בכל רגע אפשרי.

מהפכת הטיסות הזולות ושיתופי פעלה של חברות תעופה שונות, הובילו להוזלות משמועתיות במחירי כרטיסי הטיסה. כתוצאה מכך, חברות תעופה רבות בעולם, פתחו מועדון לקהל הרחב שנקרא מועדון הנוסע המתמיד. מדובר במועדון אקסלוסיבי ושווה במיוחד, אשר הופך את הטיסות הרבות שלכם לטיסות נוספות. הפעולה נעשית באמצעות נקודות, אותם אתם יכולים להרוויח על פני כל כרטיס טיסה שתרכשו דרך חברת התעופה, וממנו יגזרו מספר מסוים של נקודות, שבסופו של דבר יכולות להצטבר לכם. כאשר אתם מגיעים לסכום מסוים של נקודות טיסה, אתם יכולים לרכוש כרטיס טיסה נוסף בזכות אותן נקודות. או לחילופין לקבל הטבות אחרות כמו שדרוג מחלקה, משקל עודף ללא תשלום נוסף, וכן כניסה לחדר האחמי"ם בשדה התעופה.  

תחילתו של מועדון הנוסע המתמיד

מועדון הנוסע המתמיד החל תחילה בשנת 1981 בחברת אמריקן איירליינס, ובהמשך עשה עלייה לחברת אל-על הישראלית. המועדון מהווה מערכת יחסים סימביוזית והדדית בין הלקוח לבין חברות התעופה. בעצם מדובר במצב שבו שני הצדדים מרוויחים. הלקוח מרוויח נקודות מהטיסות שלו, ובכך ממשיך לבצע טיסות רבות דרך אותה חברה. בעוד חברת התעופה זוכה בלקוח נאמן אשר טס הרבה דרכה.

אז איך זה עובד ולמי בדיוק זה משתלם?

בין אם אתם אנשי עסקים הנשלחים פעמים רבות לפגישות חשובות במדינות זרות, או בין אתם פשוט אוהבים לטייל הרבה ולראות עולם – הנוסע המתמיד הוא מועדון בדיוק בשבילכם. חברות במועדון הנוסע המתמיד היא חברות ללא תוקף, ובכל פעם מתחדשת עם יעדים חדשים, הטבות חדשות והנחות. בטווח הארוך – זה משתלם בגדול. לכן אנשים רבים רוכשים את המועדון של הנוסע המתמיד על מנת שיהיה להם אפשרות להנות מהטבות בלתי פוסקות אשר ניתנות רק למחזיקי כרטיס מועדון זה אלו אשר טסים לעיתים תכופות ובתקופות זמן קצרות בוודאי שמומלץ להם לרכוש את מועדון הנוסע המתמיד משום שהם מסוג הלקוחות שנצברות להם נקודות רבות ובעקבות כך גם ינתנו להם הטבות רבות.

על מנת להצטרף למועדון הנוסע המתמיד כל מה שעליכם לעשות הוא להרשם באתר האינטרנט של חברת התעופה, בעלות תשלום סמלי חד פעמי, וכבר רק על הצטרפותכם תקבלו מספר מסוים של נקודות במתנה, אין ספק שזה משתלם ביותר לרכוש כרטיס מועדון וכבר על ההתחלה לקבל נקודות זיכוי, זוהי דרך גם למשוך את קהל הלקוחות וגם להיטיב עימם.כיום, ישראלים רבים חברים במועדון הנוסע המתמיד, וקיימים לקוחות אשר נמצאים בו שנים רבות ונהנים מהטבות לא פוסקות בכל הנוגע לטיסות לחו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *