נקודות טיסה – לטוס לחו"ל בלי להוציא שקל

נקודות טיסה

אין ספק כי רכישת כרטיס טיסה הינו עסק די יקר, ובמיוחד אם מדובר ביעד נחשק ומרוחק.

לשם כך, קיימות הטבות רבות והנחות היכולות להוזיל לכם משמעותית את קניית הכרטיס ולהקל עליכם.
עם זאת, את ההטבות וההנחות השוות ביותר, תוכלו לקבל מטעם היותכם חברי מועדון הנוסע המתמיד.

מהו מועדון הנוסע המתמיד?

אם השם הזה אינו מצלצל לכם מוכר, אז דעו שמדובר במועדון חברים הקיים בחברות תעופה שונות, ותפקידו לפנק את החברים בו, באמצעות צבירות נקודות טיסה אותן הם  צוברים במהלך כל אחת מטיסותיהם. בעבר היה נהוג לחשוב כי מועדון הנוסע המתמיד הינו מועדון שרק עשירים או אנשי עסקים ראויים להיות חברים בו, וכי הוא מועדון אקסקלוסיבי ואליטיסטי. אך כיום, אין הדבר נכון כלל. כיום, מספר הישראלים הפוקדים את נתב"ג מידי יום רק הולך ומתעצם.

שינוי בתרבות הטיסה של הישראלים

התרבות במדינתנו הפכה להיות תרבות של תיירות למדינות זרות ורחוקות, כך שהדבר היום הוא עניין שבנורמה. כולם טסים. סיבה נוספת הינה העובדה שבשנים האחרונות נראתה בעולם מדיניות של "שמים פתוחים" בין חברות התעופה, אשר הוזילו משמעותית את הטיסות. כמו כן, הוקמו אתרים שונים ואפליקציות שונות הדואגות להציג למשוטטים בהם את מחירי הטיסות הזולות ביותר.

איך מתחילים לצבור נקודות טיסה?

אם כן, כתוצאה מכל הגורמים הללו, מועדון הנוסע המתמיד הפך להיות אטרקטיבי מתמיד. על מנת להיות חברים במועדון זה, כל שעליכם לעשות הוא בסך הכל, להירשם באתר האינטרנט של חברת התעופה ולשלם תשלום סמלי חד פעמי על החברות. בעת הצטרפותכם למועדון הנוסע המתמיד, תזכו בין רגע בנקודות טיסה. ככה שיהיה לכם לסיפתח. בהמשך, תוכלו לצבור מכל טיסה אשר תבצעו באותה חברת התעופה נקודות טיסה נוספות, וכאשר תגיעו לסכום מסוים של הנקודות, תוכלו להמירן בכרטיס טיסה! כך יכול לצאת מצב שכרטיס הטיסה הבא שלכם לחו"ל לא יעלה לכם כלל!

נקודות טיסה לא רק לכרטיס

בנוסף, את נקודות הטיסה ניתן גם להמיר להטבות אחרות עבורכם. תוכלו לשדרג את מושבכם במטוס למחלקת העסקים או מחלקה ראשונה, תוכלו לקבל פטור ממשקל עודף של המטען אותו אתם מעלים למטוס, וכן תוכלו לזכות בכניסה לחדר האחמי"ם בשדה תעופה, ולהמתין לטיסה בכיף ועם פינוקים רבים.

איך צוברים נקודות טיסה?

קיימים מועדונים שונים לצבירת נקודות טיסה, ישנם מועדונים אשר ניתן לצבור נקודות רק מעלויות טיסה. אך ישנם מועדונים המשתייכים לכרטיס האשראי שלכם ומאפשרים לכם לצבור נקודות טיסה בכל קניה. לדוגמא, אם אתם עושים קניות בסופר או בחנויות בגדים ועוד אתם צוברים נקודות טיסה על כל סכום, כך שתוכלו להשתמש בקניו שלכם בסופר כדי לרכוש כרטיס טיסה.

לסיכום, אם אתם חובבי טיולים בעולם אנו ממליצים לכם להירשם למודעון הנוסע המתמיד דרך כרטיס האשראי שלכם ולהתחיל לצבוא נקודות טיסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *