מלון באילת – כל הסוגים והאפשרויות:

מלון באילת

אילת היא עיר המלונות של ישראל. למעשה, יש בה יותר חדרי מלונות מאשר דירות מגורים רגילות.

בגלל ההיצע הכל-כך רחב ומגוון של מלון באילת, נופשים רבים המגיעים לעיר, במיוחד תיירים שאינם ישראלים, מתקשים לבחור בית-מלון בו ישהו בעת חופשתם. לכן, על מנת לעשות קצת סדר בדברים, ריכזנו את כל סוגי מלון באילת:

מלונות פאר

מלונות פאר הם המלונות המשתייכים לרשתות הגדולות, לרוב הם יהיו בבניינים מפלצתיים ומגונדרים מאוד. רובם, גם נמצאים במיקום על שפת חופי הים האדום ובמרחק קצרצר מכל האטרקציות הימיות שיש לעיר להציע כגון בננות ואופנועי-ים. לרוב מלונות אלו יציעו חבילות "הכל כלול" שיתאימו לחופשה של רוגע, בה אין אתם רוצים לתכנן ולדאוג דאגות מיותרות. מכל המלונות באילת, חבילות ה"הכל כלול" של מלונות הפאר יהיו המפנקים ביותר, ובהתאמה גם היקרים ביותר. או במילים אחרות – אם אתם חפצים בחופשה מפנקת ומפוארת ויש לכם תקציב לכך, מלונות אלו הם עבורכם.

מלונות בוטיק

בין כל סוגי מלון באילת, מלונות בוטיק הם האינטימיים ביותר. מדובר לרוב במלונות אקסלוסיביים שאינם שייכים לרשת גדולה ובינלאומית. הם קטנים, מאוד יפים ולא פחות יוקרתיים ממלונות הפאר שעליהם דובר קודם. מלונות בוטיק מאופיינים בכך שהם נבנים סביב האזור בו הם קיימים ומתאימים את עצמו אליו ולא הפוך – למשל, מלון באילת בוטיק הממוקם באזור הרי אילת עם נוף לעיר, יינצל את זה שהוא במדבר העוצמתי ויהפוך את כל האווירה לשוהים במלון לחוויית מדבר. אך להבדיל ממלונות הפאר, מלונות בוטיק לא ידועים בחבילות ה"הכל כלול" שלהם, וזאת בגלל גודלם ומיעוט האטרקציות שיש להם להציע באופן יחסי. אם אתם מעוניינים בבוטיק קלאסי, ואתם לא לחוצים על דיל משתלם של "הכל כלול", מלונות בוטיק יתאימו עבורכם בול.

אכסניות ודירות

אכסניות ודירות לרוב יהיו במיקום פחות מרכזי בעיר, וגם יותר שקט. לרוב הם נוטים להיות פחות יפים ואטרקטיבים מהמלון באילת, אך הם מתאימים לחופשות עם תקציב לא גבוה. מה גם, שכיום אכסניות מסוימות לא נופלות מהרבה מלון באילת, כך שלא קשה למצוא אכסניה טובה, איכותית ואפילו מפנקת.
נו אז למה אתם מחכים? תתחילו לתכנן את החופשה הבאה שלכם כבר עכשיו. ואם עדיין אל התחלתם אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *