על מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל, וכיצד תמצאו את הכיסוי המתאים לכם ביותר?

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה מפני נזקים שונים שעלולים להתרחש בחו"ל, כשאתם הם הנפגעים בהם.

נזקים אלו הנם מגוונים מאד, ונדרשים לטיפול חברות הביטוח המבטחות נוסעים לחו"ל. חלק מהתקריות הן תקריות ברמה הלוגיסטית וחלקן ברמה הרפואית. שתיהן לא נעימות, ולא הייתם רוצים שיהיו חלק מהמסע שלכם, ולכן טוב תעשו אם תדאגו בהקדם להסדרת ביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח מפני גניבת כסף ודרכונים

על אף כי יש לזה מענה לא רק בחקיקה הישראלית אצלנו אלא גם בחוק הבינלאומי (למשל כשמישהו עובר שוד או כיוס, אם המשטרה בה בוצעה העבירה חותמת לכם שזה קרה, חובה על כל מדינה אחרת, כולל ישראל, להכיר בכך כשתטענו שעברתם אירוע שכזה), פוליסות ביטוח מסוימות מכסות מפני גניבת רכוש בחו"ל בין אם זה כסף, טלפונים דרכון ועוד. לא מומלץ לעשות זאת בכל מדינה משום שמדובר בפוליסה מאד יקרה, אבל במדינות בהן גניבות, שודים ואלימות היא עובדתית המציאות (למשל דרום אפריקה) רצוי שתבטחו גם את הרכוש שאתם מתכוונים להביא לשם.

ביטוח מפני פציעות

ביטוח נסיעות לחו"ל מסוג זה מכסה מפני פציעות שנגרמו שלא בכוונה, משודד, מעבריין, עקב קטטה עם חברים, עקב קטטה עם שיכורים או אנשים מפוקפקים, או כאשר נפצעתם או נפגעתם בתקרית על רקע לאומני שהתחוללה נגדכם. ביטוח זה תקף למדינות בהן הפשע המאורגן מרים ראש ברחובות, ובהן יש סיכוי גבוה לישראלים או יהודים בכלל – להיפגע בשל היותם כאלה. ביטוח נסיעות לחו"ל מסוג זה יכלול גם הטסה ארצה במקרים בהם החבורות והפצעים חמורים וחמורות.

ביטוח מפני מחלות

לרוב לא באמת צריך אותו, משום שבנסיעות למדינות שיש בהן מחלות – רוב המטיילים דואגים להתחסן. עדיין, ישנן מדינות בהן מחלות הן חלק מהשגרה, ומדובר על מחלות שבישראל מזמן כבר לא קיימות: אדמת, דלקת קרום המוח וכד'. כאשר נוסעים לדרום אמריקה, הודו או תאילנד – ניתן לומר כי החיסון המקדים הוא ממש בגדר חובה, אך למקרה ששכחתם להתחסן נגד נגיף או מחלה מסוימים, או למקרה שקיבלתם וירוס קטן עקב מה שמתרחש שם, רצוי שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל המכסה מפני מחלות. הוא כולל פינוי לביה"ח הכי מדוגם ומבוקש באותו יעד, ואם צריך – גם הטסה ארצה.

ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב כמעט כמו להוציא דרכון בתוקף, הביטוח שומר על הבריאות ועל הכיס שלנו כך שבעקבות טיול שאמור להיות מהנה אנו עלולים להישאר עם מחלות שלא טופלו או חובות גבוהים לבתי החולים מכיוון שהטיפול הינו פרטי.
מקווים שנהנתם מהכתבה, תשאירו לנו את דעתם בתגובות וספרו לנו איך הביטוח לחו"ל הציל אתכם. מוזמנים להמשיך ולקרוא כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *