ביטוח רפואי לחו"ל ישמור עליכם מפני סכנות ויבטיח את בריאותכם 24/7

ביטוח רפואי לחו"ל

האלמנט החשוב ביותר בנסיעה לחו"ל הוא הביטוח שלכם.

בשונה מישראל, שם יש לכם קופות חולים, אמבולנסים וביטוח פנסיוני שהסדרתם מראש, בחו"ל אין לכם כלל זכויות ביטוחיות, כי אתם רק האורחים. אבל חברת ביטוח ישראלית יכולה להשתמש בזרועה הארוכה כדי להבטיח שיהיו לכם זכויות שכאלה. לדוגמה:

  • החזר כספי על הוצאות של תרופות וביקורי רופא פרטי בחו"ל עם שובכם ארצה, או בזמן אמת.
  • ערובה כי כל פינוי שלכם לבית חולים יהיה לבית חולים אוניברסיטאי או כזה שממומן מכספי חוץ.
  • ערובה כי כל פינוי לקבלת טיפול רפואי מציל חיים יתקיים על בסיס הטסה ארצה.

הטבות אלו מכסות אתכם כשווים בין האזרחים המקומיים, וגורמות לכך שיהיה מי שיטפל בכם אם תיפצעו או תחלו. עם ביטוח רפואי לחו"ל לא תופקרו בשטח, ותקבלו סיוע רפואי ומשפטי להתמודדות עם הבעיה שנוצרה.

כיצד מממשים ביטוח רפואי לחו"ל ובודקים שהוא מכיל סעיפים אלה?

המימוש מתבצע באמצעות סוכני טיסה, או דרך פנייה ישירה לחברת הביטוח. בשונה מביטוח ישראלי בארץ, כאן אין סוכני ביטוח, אלא מערך טלפונים נוח שמפעילה החברה עצמה. מערך זה, היושב בשלוחת חו"ל של חברת הביטוח, פחות עמוס ופחות צפוף ממערכי ביטוח בריאות ישראליים פנימיים, מה שלא מצריך סוכן-מתווך, אלא רק אתכם-עצמכם כמי שיטפלו בביטוח ישירות מול נציגיו.

מדוע כיום הסכנה שבאי עשיית ביטוח גדולה מבעבר?

ביטוח רפואי לחו"ל כיום שומר עליכם מפני פציעות של פיגועים, ובפרט אירועים שכוונו נגדכם כי אתם יהודים או ישראלים. כמו כן, ארגון הבריאות העולמי שב והתריע בפני התפשטותם של מחלות שנדמה כי חלפו מהעולם במדינות מסוימות, ולזה חובה בתכלית החובה לספק לכם מענה ביטוחי. ביטוח רפואי לחו"ל כיום משול לסיסמה במחשב או באינטרנט: מי שלא עושה סיסמה – מחשבו נפרץ, והמציאות כיום דומה בענף הביטוח: מי שלא עושה, חוטף וחוטף חזק בחו"ל. בנוסף עלויות הטיפולים מאוד יקרות בחו"ל כאשר אין ביטוח בריאות אנו יכולים להגיע לתשלום אלפי שקלים רק בדיקת רופא, כל בדיקה נוספת היא בתשלום גבוה נוסף כמו בדיקת רנטגן, CT ועוד רבים. במידה ויש לבצע ניתוח דחוף בחול ניתן להגיע לתשלום של חצי מיליון שקלים, חברת הביטוח מכסה את הסכומים ומפחיתה משמעותית מתשלומם.

כיצד עובד ביטוח רפואי לחו"ל באירוע אמת?

בפציעה בפיגוע או בהידבקות ממחלה מודיעים ישירות למוקד הביטוח ששולח סיוע מרחוק, כמסוכם בפוליסה: דאגה להטסה ארצה, או פינוי לבית חולים המוסכם מראש. במקרה של ביקור רופא שגרתי או נטילת תרופות שנרכשו בחו"ל יש להודיע לביטוח, לשלוח מסמכים ולקבל החזר לחשבונכם.
מקווים שנהנתם מהכתבה ועזרנו לכם להבין למה ביטוח רפואי לחו"ל כל כך חשוב בשבילכם, מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *