נקודות טיסה – הערוץ האולטימטיבי לזיכוייך בהנחה לנסיעה הבאה!

נקודות טיסה

אם אתה נוסע המון לחו"ל, אתה צריך למצוא הסדר נקודות טיסה!

למי מתאים ההסדר? כיצד כרטיס אשראי, שהוא מוצר גבייה ולא מוצר של חיסכון כספי, יכול עובדתית לחסוך לכם כסף כשאתם קונים טיסות? מדוע מי שהשירות מתאים לו מבחינת ההתנהלות פשוט חייב לצרוך אותו, אחרת עתידו הכלכלי לא יהיה שפיר?

נקודות טיסה צוברים דרך כרטיס אשראי עמו ניתן לקנות מוצרים בחו"ל. כרטיס אשראי מסוג שכזה מתאים במיוחד לאדם שחי את עולם הצרכנות. ישנם אנשים שנסיעתם לחו"ל היא נסיעה מחקרית או מבצעית, והמתנות או הבילויים מחוץ לשעות העבודה לא כל כך מעסיקים אותם, ולהם הכרטיס עשוי להיות הוצאה, ולא משהו שמקנה הנחה (כי בכל זאת, לכרטיס אשראי יש עמלה חודשית ודמי אחזקה), אבל מי שיודע שכל נסיעה לחו"ל אצלו היא נסיעת-מתנות, ומי שיודע שהחופשה שלו היא חופשה שאינה רק מלון וארוחות אלא גם קניות בחנויות כאלה ואחרות – יכול לחסוך המון אם יש לו נקודות טיסה דרך כרטיס אשראי. אם מדובר באדם שכל שני וחמישי טס לחו"ל זה אפילו הכרח כלכלי להחזיק בכרטיס כזה, בהינתן שמדובר על חובב קניות מושבע.

על פי רוב, צרכני מתנות וטיסות באופן קבוע מתנהלים במסלול זהה מטיסה לטיסה

הם מבקרים באותן חנויות וטסים עם אותן חברות תעופה, מה שאומר שעולם הצרכנות שלהם-עצמם מוכר וידוע להם. מכאן – שהם יודעים כמה כסף הם מוציאים בכל נסיעה במדויק, או בחיזוי ממש קרוב לכך (וזאת בשונה מאדם שנוסע נסיעה חד פעמית או נסיעה שהוא קיבל מתנה מהמשפחה). על פי רוב, הוכח כי אם הם מוסיפים לנסיעה שלהם הוצאה נוספת שהיא עמלת כרטיס אשראי, וכנגדה – מקבלים כרטיס אשראי המעניק נקודות טיסה יצא הפסדם בשכרם, משום שסל הטיסות והמתנות שלהם מתקבל כעת בהנחה מרשימה המאפשרת להם לנהל נסיעה לחו"ל זולה בהרבה.

מי הוא אותו צרכן מתנות ונסיעות מרובות לחו"ל?

הוא יכול לנבוע מכל מקצוע בו נסיעה לחו"ל היא מוצר נדרש לעבודה: יזם הייטק, יזם נדל"ן בחו"ל, מוזיקאי מופיע, אומן יוצר פעיל בחו"ל, וכד'. אנו לא אומרים שבהכרח – כל מי שעובד במשלחי היד הללו בחו"ל הוא צרכן אשראי כבד, אבל אם יש מבניכם חובבי קניות בכרטיסי אשראי בחו"ל – רישום למסלול נקודות טיסה שלנו יותר ממשתלם עבורכם! בנוסף נקודות טיסה לא מקנות רק הנחות בקניות אלא גם הנחות בטיסות, ככל שטסים יותר ההטבות גדלות, לדוגמא אם טסים במסגרת עסקים יכולים לקבל כרטיס טיסה בחינם לטיסה הבאה. עם זאת ניתן לקבל הנחות משמעותיות בטיסות ואף שדרוג למחלקות יוקרה ללא תוספת תשלום. אז אם אתם טסים יותר מחמש פעמים בשנה שווה לכם להחזיק בכרטיז המאפשר צבירה של נקודות טיסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *