בית מלון בירושלים – 3 מיקומים שאסור לפספס:

מלון בירושלים

ירושלים, על כך יעידו כולם, היא העיר מספר אחת של ישראל ויש שיגידו גם של העולם כולו.

חופשה בירושלים, מעניקה המון ערך מוסף לעומת מקומות אחרים וזוהי חוויה שאין שנייה לה. אז לאחר שכבר החלטתם כי היעד הבא לנפוש בו הוא ירושלים, כעת נותר להחליט החלטה לא פחות חשובה – היכן בדיוק בירושלים תזמינו את בית המלון. בגלל שירושלים היא עיר כל-כך מגוונת שכל אזור בה הוא שונה מהשני, המיקום הינו קריטי וכל מיקום ייתן לכם חופשה שונה לגמרי. ריכזנו עבורכם את שלושת המיקומים השווים בעיר, שבהם הכי מומלץ לבחור בית-מלון בירושלים:

מרכז העיר

כמו מרכזה של כל העיר, האזור מציע הרבה חנויות, בתי-עסק, מסעדות ואתרים אורבאניים. הנופשים במרכז העיר יוכלו ליהנות ממגוון אתרים נפלאים באזור: מדרחוב ממילא, מדרחוב בן-יהודה, גן העצמאות וכמובן העיר העתיקה. היתרון הבולט למיקום זה שגם מרכז העיר עצמה הינה מגוונת מאוד וכך תוכלו ליהנות מתחומים רבים בחופשה אחת – אורבאניות, מסעדות, אתרים היסטוריים ועתיקים ואפילו טבע.

שכונות רחביה וטלביה

השכונות היוקרתיות והאליטיסטיות של העיר. הן יוצרות אווירה של חו"ל ובהן מבנים רבים בעלי ערך אדריכלי ועיצובי שלא יסולא בפז. מלון בירושלים הממוקם באחת משכונות אלו יעניק לנופשיו חופשה באווירה אחרת לגמרי –00 שכונות עירוניות מטופחות ונקיות, מעוז האצולה הישנה, בעלות גנים רבים וירוקים ומוסדות תרבות מהחשובים בעיר – בית ראש הממשלה, בית הנשיא, תאטרון ירושלים, סינמטק ירושלים ועוד. בנוסף, המקום סמוך לשכונה הכי מרהיבה בעיר – משכנות שאננים ששם תרגישו שאתם הולכים ממש בתוך מוזיאון. אם בחופשה רומנטית אתם חפצים, יהיה זה המיקום המושלם עבורכם, במיוחד אם תקחו את בן / בת זוגכם לטיול לילי בטחנת הרוח במשכנות שאננים בה תראו את העיר העתיקה פרושה לפניכם על שלל אורותיה ומבניה.

שוק מחנה יהודה

מה כבר לא נכתב על שוק מחנה יהודה? השוק, ששופץ משמעותית לפני כעשור, מהווה יעד גסטרונומי מספר אחת בארץ כאשר תיירים רבים הן מהארץ והן מחו"ל נוהרים אליו בגלל הדברים הייחודיים שיש לו להציע. מלון בירושלים שנמצא בסמוך למחנה יהודה יעניק לכם לא רק אווירה קולינרית אלא גם אווירה קסומה וייחודית בשל שכונת נחלאות הציורית הנמצאת באזור. בו תוכלו למצוא דוכני תבלינים, דוכני ממתקים, דוכני ירקות בנוסף למסעדות המעולות הנמצאות שם בין אם מסעדת פסטות, דגים, מסעדת עדות מסורתית כמו מסעדה עיראקית תימנית ועוד. אין כמו שוק מחנה יהודה כדי להכיר את ירושלים, שם ניתן לראות את שלל האוכלוסייה כמו שלל המאכלים והמסורות שיש לעיר להציע. ניתן גם לקנות בשוק מזכרות ואביזרים לעיצוב הבית, בין אם זה בשבילכם או שאתם מעוניינים לחפש מתנה לאורחיכם המגיעים מחו"ל.

מקווים שנהנתם מהכתבה שלנו אתם מוזמנים להמשיך לקרוא עוד כתבות מעלות באתר שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *